Zobacz temat
Pytanie o bazę danych...
|
|
_KoSa_ |
Dodany dnia 08.05.2007 22:22:25
|
Przedszkolak Postów: 63 Data rejestracji: 14.10.2006 23:50 ZBANOWANY: Dożywotnio |
Niedawno zauważyłem, że struktura bazy danych w dużym stopniu różni się od poprzedniej (?) 'wersji' (?)... Nie znam się zbytnio na całej budowie owej bazy... Ale jak dla mnie dużo danych tam brakuje.. i w żaden sposób nie mogę przywrócić tak niekompletnej bazy... nawet z Php Admina... Po co ta zmiana? Próbowałem wiele razy - na marne... Same błędy po próbach (W php Adminie) |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 14.11.2024 19:00:37
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
Pieka |
Dodany dnia 08.05.2007 22:25:32
|
Postów: 19882 Pomógł: 767 v7.02.03 Data rejestracji: 23.02.2005 18:12 |
Masz na mysli PHP-Fusion, czy eXtreme-Fusion?
Jestem jaki jestem
|
|
|
_KoSa_ |
Dodany dnia 08.05.2007 23:59:43
|
Przedszkolak Postów: 63 Data rejestracji: 14.10.2006 23:50 ZBANOWANY: Dożywotnio |
.... a myślałem, że to prawi to samo... bazy nieznacznie się tylko różnią.. Odp: eXtreme-Fusion - a jest jakaś różnica?
|
|
|
Pieka |
Dodany dnia 09.05.2007 00:32:24
|