Zobacz temat
[EF IV] Modyfikacja galerii i dodawania zdjęć + dodatkowe pola
|
|
darokaras |
Dodany dnia 12.01.2009 14:18:14
|
Przedszkolak Postów: 9 Ostrzeżeń: 2 Data rejestracji: 21.11.2005 01:04 |
Modyfikacja galerii i dodawania zdjęć + dodatkowe pola Witam robię stronę o służbach i sprzęcie ratowniczym jest to jedna wielka galeria zdjęć. Chciałbym modyfikować pliki galerii i dodawania zdjęć by dodać w nich dodatkowe pola przy dodawaniu zdjęcia i żeby to wyglądało tak jak na fotkach załączonych niżej adres strony: http://www.ratown...galeria.pl PHP-Fusion 6.01.6 || EP IV by eXtreme Crew v4.11 posiadam takie bazy danych do galerii: i takie pliki galerii: Tak wygląda normalnie zdjęcie dodane w galerii: A tak chce przerobić plik galerii zęby tak wyglądało: Tak wygląda panel dodawania zdjęć oryginalnie: A tak chciałbym żeby modyfikować ten panel żeby była możliwość wyboru BBcode i wyboru albumu z wszystkich 8 galerii: Proszę o pomoc sam nie dam rady za mało umiem jestem początkujący. PW od moderatora:
Edytowane przez darokaras dnia 12.01.2009 14:31:56 KaraŚ
|
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 15.11.2024 14:08:18
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
kefirek |
Dodany dnia 12.01.2009 15:15:39
|
Zaawansowany Postów: 1191 Pomógł: 418 Ostrzeżeń: 1 v6.00.xxx Data rejestracji: 06.04.2008 21:59 |
Do każdej z tej tabeli w bazie danych musisz dodać 4 dodatkowe pola robisz to poprzez wklejenie takiego kodu w dodatkowych strona i klikniecia podgląd
Jak wyskoczy Wszystkie pola dodane prawidło znaczy ze jest ok i możesz edytować pliki. W złączniku przerobiony plik submit.php dodałem bbcode dodatkowe pola oraz wybór albumu z tych 8 galeri reszty plików nie chciało mi sie robić zbyt dożo roboty
kefirek dodał/a następującą plik:
Edytowane przez kefirek dnia 12.01.2009 17:56:48 |
|
|
darokaras |
Dodany dnia 12.01.2009 21:08:53
|
Przedszkolak Postów: 9 Ostrzeżeń: 2 Data rejestracji: 21.11.2005 01:04 |