Zobacz temat
Ticket Management System - dyskusja
|
|
Drecha |
Dodany dnia 24.07.2015 12:23:27
|
![]() Bywalec ![]() Postów: 749 Pomógł: 28 Ostrzeżeń: 1 ![]() Data rejestracji: 30.01.2009 17:11 |
Witajcie Jestem w trakcie tworzenia systemu zarządzania ticketami supportowymi dla szerszego grona. Aktualnie w pakiecie: - standardowe zarządzanie ticketami i odpowiedziami na nie - priorytety - powiadomienia e-mail i PW - przypisywanie do adminów Co jeszcze uważacie za konieczne w takim systemie? Jakie pola, jakie funkcje są Waszym zdaniem potrzebne? Pozdrawiam. |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 25.04.2025 00:18:43
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
![]() |
IP: localhost |
Przejdź do forum: |