Zobacz temat
[Zlecenie] Optymalizacja sieci portali
|
|
berto |
Dodany dnia 07.12.2007 11:23:51
|
Przedszkolak Postów: 21 Data rejestracji: 23.03.2006 13:21 Złamana licencja |
Witam wszystkich, Jestem właścicielem około 20 portali php-fusion (extrem Pack). Od kilku miesięcy mam problemy z wydajnością przenosiłem serwisy na wiele nowych serwerów i zawsze generowały one problem dla pozostałych użytkowników. W chwili obecnej mam serwisy na serwerze do monitorowania i mam tydzień na poprawienie szybkości by pozostali klienci mogli normalnie pracować. Sam nie mam za wiele czasu oraz nie znam się zbyt dobrze na fusionie dlatego postanowiłem zlecić tą pracę komuś. Wśród wielu portali aktywnych jest naprawdę niewiele (bleach.pl, naruto.com.pl i fullmetalalchemist.com.pl) około 5 tys userów w każdym. Wiem że problemy są głównie powodowane przez bleach.pl i naruto.com.pl bo te serwisy najczęściej blokował mi provider. Kontakt do mnie na priva lub gg: 3092973 (często niewidoczny) Chodzi mi głównie o znalezienie części kodu winnej problemom, modyfikacje mogę nawet zrobić sam. Czekam na wasze propozycje... (proszę również podać listę referencyjną zależy mi na kompetentnej osobie której mozna zaufać) http://bleach.pl
|
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 23.11.2024 21:19:31
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
wlodekp |
Dodany dnia 07.12.2007 12:33:12
|
Weteran Postów: 3101 Pomógł: 29 Data rejestracji: 21.05.2005 22:27 |