ForumCała strona

Nawigacja

Aktualnie online

Gości online: 10

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 25,335
Najnowszy użytkownik: SQ5JRC

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Zarejestruj się

Odzyskaj hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

slawekneo
06.09.2020 21:29:28
Jedyne co mi sie podoba to przygotowuja fusina pod dodanie TWIG'a. Bardzo fajny system do templatowania. Sam uzywam go w swoim systemie opartym na HMVC.

slawekneo
06.09.2020 21:25:16
Bylem w devteam i po smierci Nicka taki burdel tam byl. Koniec koncow projekt przejely osoby ktore nawet na PW z Nickiem nie pisaly. Wiec nie ma sie co dziwic, ze ida w innym kierunku.

khaman
06.09.2020 21:19:28
Gdyby Sławek i Bartek zostali przy projekcie to jeszcze udałoby się coś uratować z dawnej przewagi PF nad innymi CMS, ale cóż panie polityka Wink

JazOOn
06.09.2020 14:01:05
Tu się zgodzę. Dlatego większość moich projektów była pod v6, później v7

slawekneo
27.08.2020 00:06:31
Jak narazie slabo to wyglada. Pomieszanie php modularnego z klasami w php7. Zaleta fusiona byla prostota kodu Smile nie takiego rozwoju chcial Digitaunim

Pobierz nową wersję
Pobierz podręcznik
Zobacz inne oficjalne Supporty
Statystyki supportu
PHP-Fuson PL na Facebooku

RSS

PHP-Fusion - Rozrastamy się...

Wooya dnia 26 lipiec 2007 15:43 · 5 komentarzy · 6006 czytań · Drukuj

Oficjalne KEFF: Troszkę późno, ze względu na okres letni, ale z przyjemnością i satysfakcją informuję, że rodzina Oficjalnych Supportów PHP-Fusion rozrasta się. Nowy Support powstał w Czechach.

Witamy i "let's rock the boat!" (od Wooya)

Komentarze

#1 | bubutm dnia 26 lipiec 2007 15:53
Heh poszczęściło mi się pierwsze 2 czytania newsa moje ;P I subcio im Nas więcej tym lepiej Grin
#2 | Milka dnia 26 lipiec 2007 15:58
Nic tylko gratulować! Smile
Czeski - ładny język. Zwłaszcza Gumisie po czesku są powalające, co nie Jantom? Grin

Życzę powodzenia Czechom! Wink
#3 | Piotrek dnia 26 lipiec 2007 23:41
aż miło patrzeć jak fusionowa rodzinka się powiększa Smile Witamy Czechy!
#4 | czarny_ dnia 29 lipiec 2007 11:57
Gratuluje i życzę powodzenia ! Grin

@Milka czeski jest powalający Smile
#5 | Piotrek dnia 29 lipiec 2007 16:13
ponoć zając po czesku jest git Grin

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Created by Arox Copyright (C) 2004
Copyright (C) 2004 - 2018 Ekipa PHP-Fusion.pl