Zobacz temat
fusion_admin/news.php - nie wyswietla sie
|
|
Tomasz Berrard |
Dodany dnia 18.04.2008 10:03:29
|
Przedszkolak Postów: 2 Data rejestracji: 18.04.2008 08:18 |
... Witam, zaczne od tego ze jestem tu nowy, nie jestem webmasterem, nie jestem programista lecz zajmuje sie sieciami komputerowymi lecz pech chcial ze moj pracodawca obarczyl mnie rowniez tematem strony internetowej. Do rzeczy. od jakiegos czasu nie mam dostepu do strony /fusion_admin/news.php i nie moge dodawac zadnych news. Prosze o sugestie co moglo sie stac i co moge zrobic. I bardzo prosze nie odsylajcie mnie do google lub FAQ ... mam bardzo zle doswiadczenia z innych forum gdzie kazdy zgrywal wazniaka zamiast pomoc ... licze ze tu jest inaczej Pozdrawiam Tomasz PW od moderatora:
Edytowane przez Tomasz Berrard dnia 18.04.2008 10:04:06 |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 23.11.2024 11:16:25
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
DJPromo |
Dodany dnia 18.04.2008 10:20:36
|
Bywalec Postów: 630 Pomógł: 41 v7.02.07 Data rejestracji: 13.06.2006 18:51 |
Podaj Adresik www :) będzie łatwiej i Podaj jaką wersje masz bo z tego co piszesz wnioskuje ze masz Bardzo stara wersje Pasz pełny dostęp do Panelu Admina ?? czy ktoś jeszcze zajmuje sie tą stroną ? Pomogłem Kliknij Pomógł
Życie to chwila zbyt krótka aby móc .... Życie to chwila / trzeba patrzeć i podziwiać |
|
|
Grzes |
Dodany dnia 18.04.2008 10:38:02
|
Zaawansowany Postów: 1656 Pomógł: 42 Data rejestracji: 28.04.2005 20:28 |