ForumCała strona

Nawigacja

Aktualnie online

Gości online: 4

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 25,387
Najnowszy użytkownik: Tyka1125

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Zarejestruj się

Odzyskaj hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

JazOOn
14.05.2024 18:31:17
Znowu serwer down?

Zbigniew@
28.04.2024 21:33:51
Nareszcie udało się .V9 Document checking completed. No errors or warnings to show.

JazOOn
27.04.2024 21:35:25
Jazda. Udało się. Firma rusza.

Zbigniew@
01.04.2024 12:28:45
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt.

JazOOn
28.02.2024 19:25:31
ja zostałem przy fusionie ale nazywa się 360. Projektowanie i druk 3d...

Pobierz nową wersję
Pobierz podręcznik
Zobacz inne oficjalne Supporty
Statystyki supportu
PHP-Fuson PL na Facebooku

RSS

Polecamy hosting SferaHost.pl

Zobacz temat

 Drukuj temat
Usprawnienie "ostatnie posty", "galeria użytkowników" i reklama na forum
burbur
Jestem nowicjuszem.
1. Prowadze od niedawna forum v7 i uzytkownicy prosza o instalacje wtyczki, ktora pomoglaby w ogladaniu ostatnich postow (nie od pierwszego do ostatniego) bez koniecznosci przewijania calego tematu. Originalnie PHP Forum pokazuje jedynie 5 oststnich postow.

2. Czy mozliwe byloby zainstalowanie wtyczki ktora umozliwilaby forumowiczom dodanie wlasnych galerii bez mojej ingerencji (ale z moja mozliwoscia kontroli/kasowania niewlasciwych zdjec?)

3. Szukam wtyczki ktora pozwolilaby mi umiescic banery (wiecej niz 2) np pomiedzy kategoriami na forum.

4. Jak wysrodkowac 2 gorne bannery ktore sa "przesuwane" w przypadku uzycia innego monitora - wpisanie <center>..<center> nie zdaje egzaminu.

Przepraszam za dlugi post ale to wszystko o co chcialbym napisac i mam nadzieje znalezc pomoc dotyczaca moich "problemow" no a nie chce zasmicac forum 4 postmi. Bylbym bardzo wdzieczny za informacje i pomoc, linki do wtyczek lub info na temat lokalizacji bylyby bardzo pomocne.

Nowicjusz Burbur
Edytowane przez Pieka dnia 29.12.2008 01:12:09