Zobacz temat
Panel nawigacyjny-problem
|
|
gemzio |
Dodany dnia 07.01.2006 20:02:54
|
Przedszkolak Postów: 10 Data rejestracji: 25.12.2005 02:44 |
Witam Mam problem z panelem nawigacyjnym (New Navigation Panel) takim jak tutaj na stronie Po uaktywnieniu wtyczki (new navigation...), dodaniu nowej nazwy, obrazka i oczywistym zapisaniu, po powrocie na stronę główną jest tylko nazwa ale brak jest obrazka(obrazki są załadowane na serwerze). Nie wiem czy już gdzieś na forum to poruszano bo nigdzie tego nie znalazłem. Mam nadzieję że mogę liczyć na pomoc fachowców od tych spraw, ja to jestem zielony jeszcze ale się poprawię na przyszłość Pozdrawiam |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 23.11.2024 17:31:16
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
tomaszziemann |
Dodany dnia 07.01.2006 20:19:09
|
Początkujący Postów: 165 Pomógł: 2 v7.02.03 Data rejestracji: 11.12.2005 14:56 |
Nie wiem na czym to polega, ale u mnie po zmianie nazwy obrazka na kolejny juz istniejący wg numeracji np. na "035.gif" i ponownym przypisaniu obrazka do odnośnika, wszystko było w porządku. Zaznaczę jeszcze, że nie ingerowałem w plik w żaden inny sposób, żadnej zmiany wielkści obrazka, czy kolorów itp. Pozdrawiam. Co możesz zrobić dziś, zrób jutro.
|
|
|
JazOOn |
Dodany dnia 07.01.2006 21:52:21
|
Ekspert Postów: 2155 Pomógł: 2 v7.02.07 Data rejestracji: 21.02.2005 13:47 |