Zobacz temat
|
Ticket Management System - dyskusja
|
|
| Drecha |
Dodany dnia 24.07.2015 12:23:27
|
|
Bywalec ![]() Postów: 749 Pomógł: 28 Ostrzeżeń: 1 v7.02.07Data rejestracji: 30.01.2009 17:11 |
Witajcie Jestem w trakcie tworzenia systemu zarz?dzania ticketami supportowymi dla szerszego grona. Aktualnie w pakiecie: - standardowe zarz?dzanie ticketami i odpowiedziami na nie - priorytety - powiadomienia e-mail i PW - przypisywanie do adminów Co jeszcze uwa?acie za konieczne w takim systemie? Jakie pola, jakie funkcje s? Waszym zdaniem potrzebne? Pozdrawiam. |
|
|
|
| W?cibski Go?? |
Dodany dnia 24.10.2025 13:33:42
|
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
| IP: localhost | |
| Przejdź do forum: |












