Zobacz temat
Błąd z polskimi znakami
|
|
KasacjaDerty |
Dodany dnia 28.03.2018 21:32:42
|
Przedszkolak Postów: 5 Data rejestracji: 28.03.2018 21:27 |
Witam. Tak, wiem na jaką stronę nie wejdę wszyscy piszą wiele razy że temat oklepany i tak dalej. Okej. Siedziałam nad tym kilka dni, więc to nie jest tak, że jestem leniwa i idę na łatwiznę. Po prostu nie rozumiem. Problem polega na tym, że posiadam stronę na której nie wyświetlają się polskie znaki, tylko znaki zapytania. Stosowałam wiele rad znalezionych na innych forach/stronach i żadna nie przyniosła rezultatu. Jestem zupełnie zielona... Nie wiem jaki plik muszę edytować. Bardzo zależy mi na naprawieniu tego błędu, więc proszę o anielską cierpliwość do mojej osoby i pomoc. Kodowanie w MSQL mam: utf8_general_ci a język na stronie ustawiony na Polski. Nie wiem co mam teraz zrobić. Zupełna pustka. |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 21.11.2024 21:56:58
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
Lukeup |
Dodany dnia 28.03.2018 22:52:57
|
Początkujący Postów: 118 Pomógł: 14 v7.02.07 Data rejestracji: 23.06.2006 22:47 |
Zakładając, że problem jest z wyświetlaniem danych z bazy danych i w bazie danych są one poprawne, prawdopodobnie po połączeniu brakuje informacji o kodowaniu. Należy dodać: Dla PHP 7+ Gdzie $con, to parametry połączenia (mysqli_connect()). Dla starszej wersji Przyjmuję zlecenia pracy nad PHP-Fusion, Wordpress, Symfony, PHP-Nuke, Post-Nuke
Technologie: PHP (Symfony3-4), SQL, JS (JQ), XML, XHTML, HTML5, CSS3, SCSS, SASS, C, C++, C# Zawód: Full-Stack Developer z naciskiem na Backend You live once, but if You do it right, once is enough. |
|
|
KasacjaDerty |
Dodany dnia 28.03.2018 23:47:51
|
Przedszkolak Postów: 5 Data rejestracji: 28.03.2018 21:27 |