Zobacz temat
parę pytan początkującego
|
|
leszczu |
Dodany dnia 08.12.2006 13:35:28
|
Przedszkolak Postów: 6 Data rejestracji: 06.12.2006 19:34 |
Witam Powiedzcie mi czy przy korzystaniu z fusiona mam portal+forum czy moge mieć portal na fusionie a fprum na skrypcie od przema ? Jestem nowy w tej branży i nie bardzo jeszcze wiem. Wczoraj wzruciłem php-files na serwerek, zmieiłem lank_config.php na config.php mam nastepujace problemy: 1 Nie mogę znaleść katalogu images/imagelist.js aby mu nadać atrybut 777 2. Po wpisaniu w przeglądarce adres pliku setup.php Twojej strony (np. http://www.twojas.../setup.php niestety ale nie ma instrukcji jak dalej postepować bo proces instalacji nawet sie nie zaczyna (poprostu nie chce mi znaleść stronki o tym adresie. Proszę pomóżcie mi w naprawie tego błędu któy nie pozwala mi na stworzenie portalu |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 10.01.2025 17:37:06
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
Muszelka_28 |
Dodany dnia 08.12.2006 15:08:07
|
Przedszkolak Postów: 50 Data rejestracji: 03.12.2006 19:57 |
Proponuję wrzucić wszystkie pliki jeszcze raz. |
|
|
Pawson91 |
Dodany dnia 08.12.2006 15:57:26
|
Bywalec Postów: 738 Ostrzeżeń: 2 Data rejestracji: 13.12.2005 16:20 |