Zobacz temat
Forum? | Przenoszenie? | Linki?
|
|
equimanthorn |
Dodany dnia 05.01.2007 12:26:38
|
Przedszkolak Postów: 3 Data rejestracji: 05.01.2007 12:04 |
Po pierwsze - witam i dziękuję Wam za Waszą pracą. Dzięki Wam mam postawioną stronę na php fusion. Arigato. Ale jest parę spraw, które nie daje mi spokoju. Po pierwsze jak wywalić informacje spod avatara user'a? Mam tu na myśli datę zarejestrowania, ilość postów (szczególnie) itd Jeśli trza coś zmieniać w jakiś plikach php... to poprosił bym o gotowca, bo na php nie znam się wcale. Następna sprawa to jak wyłączyć możliwość przesyłania avatarów na serwer i dać możliwość użycia zewnętrznego pliku (np. z imageshack) i w jaki sposób mogę zmienić ich rozmiar domyślny/maxymalny, czyli obecne 100 x 100 zmienić na 80 x 80 pixeli ? Także bym prosił o jakiegoś gotowca, bądź w miarę klarowną dla mnie odpowiedź (czyli łopatologiczny tutorial) Następna sprawa - jak dodać taki sexowny motyw jak Wy macie forum tzn "Kliknij aby dodać zdjęcie do wiadomości", bo nie każdy wie o xs.to i imageshacku. Jak zrobić aby linki w postach zmieniały się automatycznie na linki "klikalne" (tzn tak jak u Was) i były także skracane jeśli są zbyt długie? Następna sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Otóż zamierzam organizować turnieje na mojej stronie w wszelakie tytuły (na początek Blazing Star jeśli coś Wam to mówi) i chciałbym nagradzać użytkowników punktami za zajęcie odpowiednich miejsc i chciałbym aby zebrane punkty były widoczne pod avatarem user'a. Da się zrobić ? Jeśli tak to ... jak ? I to już ostatnie pytanie i nie dotyczy forum. Za pewien czas (tzn jak dostane zaległą wypłatę...) ma zamiar przenieść się na jakiś inny serwer (prawdopodobnie na rwi.pl, bo pasuje mi forma płatności przez esy). I tu następuje moje pytanie. Jak to się robi? Wystarczy wyeksportować bazę mysql i następnie wgrać na czystego php-fusion'a na nowym serwie? Sorry ale nie znam się. Dzięki za odpowiedzi i niech moc będzie z Wami Ahh... link do mojej strony